Brand Experience Mentoring

Write your awesome label here.
Join today
  • Až 3 mentoři 
  • 3 měsíce 
  • Času: 2 hod. týdně
  • Živá interakce
  • 8 bloků
O čem je PROGRAM?
Pro marketéry: Jak dělat věci lepší pro zákazníky, byznys, vaší značku. Pro CX: jak do toho angažovat zaměstnance. Vaše zadání, mentoři Brand Experience Think Tanku a skupinka profesionálů, jako jste vy.
Empty space, drag to resize
PRUBĚH PROGRAMU
  • Vám na míru, ve vašem čase.
  • Celkem 6 interakcí
    5 sessions 1:1 s mentorem BX

    Peer2Peer setkání 
  • Nemusíte prošlapávat slepé cesty, využijte zkušenosti lidí, kteří je prošlapali pro vás. 

Můžete si vybrat svého mentora

#nové dovednosti | #podpora | #posuneš se| #získáš důvěru | #budeš si věřit

Renata Novotná

CX expert, Client director Ipsos CZ. Získávání čísel a dopadů na peníze je její parketa. K tomu je zkušená aktivátorka interních lidí – pomáhá uvézt teorie do praxe, do organizace tak, aby to fungovalo. 

Tomáš Poucha

Šéf a zakladatel Institutu interní komunikace a Mentoringového institutu. Mistr na rozplétání a zpřehlednění složitostí. Jeho posláním je pomáhat nalézt a potvrdit správný směr a rozhodnutí v podnikání i v životě.

Gabriela Veenstra Skorkovská

Zakladatelka Brand Experience Think Tanku. Pomáhá formulovat esenci značky a posouvat ji dál do firmy. Tak aby aktivity firmy byly konzistentní a zároveň panovala důvěra ve změny.

Honza Řehák

Přední odborník na komunikační a mediální strategie a architektury značek. Pomáhá nastavit komunikaci tak, aby byla účinná, konzistentní a získala pozornost zákazníků.

Milan Formánek

Nezávislý lektor a mkt konzultant. Pracoval s 500+ organizacemi – na straně klienta (14 let Red Bull), agentur (ex-CEO Zaraguza) i médií. Témata: strategie značky, mkt taktiky, kreativita, inovace, mix značky a výkonu.
Vytvořeno s