program vám na míru
Brand Experience Mentoring
Pro marketéry, kteří chtějí rozvíjet své schopnosti dělat věci lepší pro zákazníky a tím pádem pro byznys.
Pro CX experty a ty, kteří potřebují do toho angažovat zaměstnance.
Pro CX experty a ty, kteří potřebují do toho angažovat zaměstnance.
Write your awesome label here.
Aby zákazníci u vás rádi nakupovali
a zaměstnanci doručovali skvělé služby
- Jsou zákazníci nespokojení?
- Zaměstnanci nedělají to, co byste potřebovali?
- Je těžké se odlišit na trhu?
- Komunikace napříč kanály není konzistentní?
- Marketingové výsledky mohou být lepší?
V naší rychlé době není lehké udržet krok. Proto děláme věci jinak. Společně s mentorem můžete být i napřed.
- Zaměstnanci nedělají to, co byste potřebovali?
- Je těžké se odlišit na trhu?
- Komunikace napříč kanály není konzistentní?
- Marketingové výsledky mohou být lepší?
V naší rychlé době není lehké udržet krok. Proto děláme věci jinak. Společně s mentorem můžete být i napřed.
Najdete řešení vašeho CX/BX problému společně s mentorem
Pochopíte lépe problém a získáte přehled
Zkušený mentor vám pomůže zpřehlednit situaci a najít směr kudy se vydat.
Naberete schopnosti od zkušených
Budete vědět, na co se zaměřit, jaké metodiky a nástroje fungují. Dozvíte se i věci, které se nikde nedočtete.
Dostanete se do cíle zrychleně
Mentor vám předá předá své zkušenosti. Často i ví, kde jsou slepé cesty, protože on už tam byl a vy nemusíte.
s mentorem který vám sedí
ve vašem čase, jak se vám to hodí
Poznejme se
Kdo jsou ti mentoři
Tomáš Poucha
Šéf a zakladatel Institutu interní komunikace a Mentoringového institutu. Mistr na rozplétání a zpřehlednění složitostí. Jeho posláním je pomáhat nalézt a potvrdit správný směr a rozhodnutí v podnikání i v životě.
Renata Novotná
CX expert, Client director Ipsos CZ. Získávání čísel a dopadů na peníze je její parketa. K tomu je zkušená aktivátorka interních lidí – pomáhá uvézt teorie do praxe, do organizace tak, aby to fungovalo.
Gabriela Veenstra Skorkovská
Zakladatelka Brand Experience Think Tanku. Pomáhá formulovat esenci značky a posouvat ji dál do firmy. Tak aby aktivity firmy byly konzistentní a zároveň panovala důvěra ve změny.
Honza
Řehák
Přední odborník na komunikační a mediální strategie a architektury značek. Pomáhá nastavit komunikaci tak, aby byla účinná, konzistentní a získala pozornost zákazníků.
Milan Formánek
Nezávislý lektor a mkt konzultant. Pracoval s 500+ organizacemi – na straně klienta (14 let Red Bull), agentur (ex-CEO Zaraguza) i médií. Témata: strategie značky, mkt taktiky, kreativita, inovace, mix značky a výkonu.
Podívejte se, jak BX program vypadá
Společně toho dokážeme víc, než kdokoli z nás.
Tim Brown, IDEO, autor knihy Change by Design
Zajímá vás Brand Experience? Napište Gabriele.
Ať už by vás zajímala práce Brand Experience Think Tanku, jeho aktivity, eventy, nebo si přejete víc informací k BX mentoringovému programu. Pravidelně se setkáváme. Pořádáme vzdělávací akce, zjišťujeme současné trendy a stav. Dodáváme informace a nástroje. Aktivně pomáháme získat značkám místo na slunci. Přicházíme s řešeními pro jejich situace. Spojujeme lidi se stejnou vizí.