Balíček Směr
Write your awesome label here.
Join today
-
Autor: MNTI
-
Čtyři kroky k vědomé volbě.
-
4 setkání
O čem to je?
Ideální, pokud:
– hledáte nový směr a potřebujete si ho promyslet v klidu
– jste uprostřed přechodu – kariérního, osobního, vztahového
– řešíte náročné dilema a nechcete v tom být sami
– chcete kombinaci jasného rámce a otevřeného prostoru
Je to jen o Vás
Víte, že potřebujete změnu. Už nechcete jen přemýšlet dokola, ale skutečně vykročit – ne náhodně, ale s jasným vědomím toho, proč. Čtyři setkání vám umožní projít vlastní situaci do hloubky a najít odpovědi, které nejsou instantní, ale vaše.

Přístupů i mentorů je mnoho, ale řeší váš problém?
Máme unikátní odborníky, používáme prověřené cesty a neustále zlepšujeme techniky, nástroje i postupy.
Zakládáme si na tom, že v našich řešeních nejsme subjektivní, ale snažíme se mít co nejvíce jasní a objektivní. Vycházíme z průzkumů, dat a jasně měřitelných parametrů. Spolupracujeme s top partnery.
Zapojujeme odborníky a věci řešíme v kontextu praxe a maximálních posunů.
Zakládáme si na tom, že v našich řešeních nejsme subjektivní, ale snažíme se mít co nejvíce jasní a objektivní. Vycházíme z průzkumů, dat a jasně měřitelných parametrů. Spolupracujeme s top partnery.
Zapojujeme odborníky a věci řešíme v kontextu praxe a maximálních posunů.
Správné rozhodnutí nebo odstup?
Důležité jsou vztahy
Jakého mentora si vyberete?
Můžete to změnit
Monika Košuličová
Transformační mentorka / lektorka / OSOBNÍ i pracovní rozcestí a křižovatky
Dlouholeté zkušenosti z korporací v kontextu nejnovějších psychologických poznatků, neustálé vzdělávání a vysoká míra empatie. To je ve zkratce Monika, naše certifikovaná mentorka.
Jan Řehák
komunikační a mediální strategie, architektury značek
Radí v ČR i zahraničí jak nastavit komunikaci tak, aby byla účinná a získala pozornost zákazníků. Desítky let zkušeností z mědiálního i business světa na nejvyšší úrovni.
Gabriela Veenstra Skorkovská
Nezávislá konzultantka brand MNGm. / Zaklad. BX Think Tanku.
Pomáhá formulovat esenci značky tak, aby se s ní dalo dál pracovat, posouvat dál do firmy. Tak aby aktivity firmy byly konzistentní a zároveň panovala důvěra ve změny.
Jakub Cipra
Osob. i manažer. rozvoj / Time mng / Vyhoření / Talent
Topmanažer se zkušeností v lokálních a regionálních vedoucích pozicích ve významných korporacích. Věnuje efektivitě a business developmentu MBA studentů.
Třeba i Vy
Dejte nám vědět
Co umíte, jde Vám, chcete předávat světu